Wie zijn die 4221 kiezers die 9 juni 2010 (Tweede Kamerverkiezingen) in Venray op de VVD hebben gestemd? Wat houdt hen bezig, hoe kunnen we deze kiezers vasthouden voor de Venrayse politiek om daarmee een krachtiger signaal in de gemeenteraad te kunnen afgeven? We realiseren ons heel goed dat in geval van gemeenteraadsverkiezingen, dit aantal stemmers de VVD zeker 4 zetels zou hebben opgeleverd!

Als "nieuw" bestuur – aangetreden in april 2010 - zijn we er in elk geval wél nieuwsgierig naar. We gaan actief op zoek naar deze Venrayse liberalen en óók zouden we graag meer dan die 1 of 2 maal per jaar (de reguliere ledenvergadering(en), contact willen hebben met onze leden en hun achterban.

Vandaar hierbij de uitnodiging voor een VVD familiewandeling die georganiseerd wordt op zondag 10 oktober a.s. waarbij ook familieleden, introducées, (klein-) kinderen van harte welkom zijn. We hebben gekozen voor een tocht door het Venrayse natuurgebied Castenrayse Vennen,** waar we door gidsen zullen worden rondgeleid. De wandeling duurt ongeveer 2 uur (ca. 6 – 8 km ) en er wordt een pauzeplaats ingericht voor een "warm" drankje.

Verzamelen om 10.15 u bij het beeld De Schânsemaker op het Dorpsplein in Castenray, van waaruit we precies om 10.30 u zullen vertrekken. Parkeren kan bij de kerk of bij gemeenschapshuis De Wis, Past. Verheggenstraat 35, Castenray, waar we rond 13.00 uur weer terug zullen zijn. De VVD trakteert er op pannenkoeken. (de drankjes komen voor eigen rekening)

Laat in verband met de organisatie vóór 1 oktober even weten of, en met hoeveel personen u wilt deelnemen aan deze activiteit.

november 2017
M D W D V Z Z