Het bestuur van de VVD Maasland heeft besloten om huidig fractievoorzitter mevrouw Ingeborg de Barbanson voor te dragen als kandidaat-lijsttrekker voor de VVD in de gemeente Venray. Na gesprekken met diverse leden van de lokale afdeling is het bestuur van mening dat met deze voordracht de continuïteit en het goede werk voor de inwoners in de gemeente wordt voortgezet. Mevrouw de Barbanson heeft de lokale VVD de afgelopen jaren opnieuw op de kaart weten te zetten en vanuit de oppositie een belangrijke bijdrage geleverd aan de (liberale) toekomst van de gemeente.

De VVD in de gemeente Venray kan bij haar werk voor de lokale gemeenschap altijd nog meer inbreng en inzet gebruiken. De steun van betrokken burgers is dan ook welkom. Geïnteresseerden kunnen daarom gratis introductielid worden via www.vvdmaasland.nl

Behalve dat Ingeborg met veel inzet de VVD-fractie in Venray leidt, heeft zij professioneel diverse webwinkels, van babyproducten en knuffelberen tot sieraden en de verkoop van domeinnamen. Zij is voorzitter geweest van één van de ondernemersverenigingen in Venray. Jaarlijks neemt zij deel aan de reanimatiecursus. Ze heeft het zelfs al een keer in de praktijk moeten toepassen. Gelukkig ook nog met succes.

Op zaterdag 28 oktober is de VVD Maasland Dag in Cultureel Centrum Roepaen in Ottersum. Op deze dag zal de algemene ledenvergadering een definitief besluit nemen over deze voordracht. Tijdens de ledenvergadering zullen ook de lijsttrekkers van de overige gemeenten van de VVD Maasland worden gekozen en alle verkiezingsprogramma’s worden vastgesteld.

oktober 2017
M D W D V Z Z